Blog

UX.MD - am lansat versiunea 2.0

Miercuri, 18 Aprilie 2012

User Experience

E online! L-am (re)lansat.

Venim cu studii de caz, critici constructive, păreri şi soluţii. Scriem şi traducem articole pe teme importante pentru creatorii de pagini web. Abordăm subiecte interesante din domeniile User eXperience, User Interface şi Usability.

Te poți abona prin email, ne poți urmări pe Facebook sau Twitter.


   

2011 - totaluri. Bine ai venit, 2012!

Marţi, 27 Decembrie 2011

La mulți ani!

RT Design Studio îți dorește ca 2012 să fie plin cu realizări!

Suntem în pragul anului 2012 și am zis să revedem activitatea din anul care a trecut.

Citeşte în continuare...

   

RT Design Studio la ICT Summit Moldova 2011

Joi, 19 Mai 2011

Descarcă prezentarea →

Câteva poze

Despre L.MD

Orice sistem până la urmă este folosit de un grup mai mare sau mai mic de utilizatori. Indiferent de ce procese se petrec în spate, utilizatorul interacționează cu sistemul prin intermediul unei interfețe grafice. Această interfața trebuie neapărat să aibă în vedere utilizatorul și să respecte reguli de uzabilitate ca să fie simplă și intuitivă în folosire.

De aici ne-a și venit ideia proiectului L.MD, care îți va permite să testezi pagina ta web pe 2, 5 sau 15 utilizatori, care vor scoate în evidență respectiv 50%, 85% sau 99% din minusurile acesteia.

2, 5 sau 15 utilizatori nu sunt numere luate aleatoriu, ci au ca bază rezultatul unui studiu facut de Jakob Nielsen, expert în uzabilitate. Rezultatele acestui studiu arată că 2 utilizatori, testând o interfață, găsesc 50% din probeleme acesteia, 5 utilizatori - 85% si 15 utilizatori respectiv 99%.

Va exista și opțiunea de a comanda o analiză detaliată realizată de o agenție, însoțită de sugestii de îmbunătățire.

Câteva preview-uri poți vedea în prezentarea de mai sus.

Utilizatorii vor completa un test din 20 de puncte, fiind răspunsuri libere combinate cu note de la 0 la 5 pentru fiecare punct. În rezultat se va obține un scor de la 0 la 100 a interfeței testate.

L.MD va fi util pentru:

  • designeri
  • developeri
  • specialiști în online marketing
  • webmasteri

La moment proiectul există în versiunea beta și în curând îl vom lansa. Ca să fiți la curent cu ce se întâmplă în această privință, puteți intra pe L.MD și vă puteți abona la newsletterul nostru.

   

Măsurarea efectivității publicității online

Miercuri, 27 Aprilie 2011

Însă credem că știi deja asta și ești foarte atent când investești în materiale pentru print sau publicitate în orice mediu tradițional - dacă nu vezi un avantaj clar, atunci e puțin probabil pur și simplu să investești în publicitate.

Dar faci același lucru când este vorba despre publicitatea pe Internet? Publicitatea online crește în ritmuri foarte rapide și multe companii au o prezență pe web. Ce trebuie să faci este să urmărești recuperarea investiției din publicitatea pe Internet la fel cum trebuie să o urmărești și în celelalte medii de publicitate. Cele mai multe companii însă nu măsoară și aceasta este o veste rea. Însă vestea bună este că pe Internet este mult, mult mai simplu de măsurat efectivitatea unei campanii de publicitate decât în alte medii.

Citeşte în continuare...