Blog

Ne bucurăm pentru Bravilacta

Sâmbătă, 26 Martie 2011

În iunie 2010 am contactat compania VC Saturn 13 SRL, pentru a le sugera un proces de branding și pentru a îi ajuta în elaborarea unei imagini pentru produsele Bravilacta.

Ne bucurăm să vedem că lucrurile s-au schimbat spre bine la ei și că au urmat unele dintre recomandările noastre, chiar dacă nu au lucrat cu noi. Am inspirat la o schimbare, arătând nevoia acesteia.

Citeşte în continuare...

   

Landing pages sau paginile de destinație a unei reclame pe internet

Joi, 24 Martie 2011

Mai nou, foarte multe companii își fac publicitate pe web și nu se opresc doar la a avea o pagină web și atât.

Și de cele mai multe ori se face publicitate la un anume produs, serviciu, promoție, etc. Spre exemplu se promovează un nou produs creditar a unei bănci (și nu toate tipurile de credite), sau un anumit abonament a unei companii de telecomunicații, un anumit model de mașină care este la promoție, etc.

În toate aceste cazuri, sigur că trebuie o abordare aparte, foarte atentă, începând de la realizarea unui banner efectiv, care ar atrage vizitatori pe pagina de destinație și continuând cu realizarea unei pagini de destinație la fel de efectivă.

De ce să reinventăm roata, dacă în străinatate marketingul pentru web are o practică foarte vastă asupra acestui subiect.

Citeşte în continuare...

   

Cele mai populare fonturi preinstalate pe sistemele de operare

Luni, 21 Martie 2011

Iată lista celor mai populare fonturi preinstalate pe cele mai populare sisteme de operare.

Citeşte în continuare...

   

Care este impactul culorilor asupra vânzărilor. Ce culori preferă bărbații? Dar femeile?

Duminică, 20 Martie 2011

Iată două materiale vizuale statistice compilate de cei de la KISSmetrics. Primul este despre impactul culorilor asupra vânzărilor. Al doilea arată preferințele bărbaților față de cele a femeilor la capitolul culori.

Pe scurt despre impactul culorilor asupra vânzărilor:

  • În promovarea noilor produse, consumatorii atrag o atenție sporită(93%) asupra aspectului vizual al acestora.
  • 85% din cumpărători indică "culoarea" ca răspuns la intrebarea "de ce cumpără produsul respectiv?".
  • Culoarea crește cu 80% ușurința de a recunoaște un brand.
  • Fiind parte a oricărui design, alegerea culorilor joacă un rol important în comunicarea vizuală efectivă și, într-o măsură, în luarea deciziei de cumpărare din partea consumatorului.

Pe scurt despre diferențele de preferințe a culorilor între bărbați și femei (datele studiului fiind colectate de la 232 persoane din 22 de țări.):

  • Cea mai populară culoare este cea albastră - 57% la bărbați și 35% la femei.
  • Cea mai puțin preferată de bărbați - cafeniul 27% și de femei - portocaliul 33%
  • Culori considerate "ieftine" - portocaliul 26%, urmat de galben 22%
  • Bărbații preferă culorile mai saturate (aprinse, intense, vii), în timp ce femeile preferă culorile mai puțin saturate (pale, mai puțin intense).
  • Bărbații au o toleranță mai mare față de culorice acromatice (alb, negru și tonalități de gri).
  • Femeile preferă culorile deschise în timp ce bărbații pe cele mai întunecate.
  • Femeile sunt mai exacte ca bărbații când numesc o anume culoare.

Citeşte în continuare...