Blog

Spot publicitar în 7 pași

Miercuri, 13 Aprilie 2011

1. Interviu

Analizează cerințele clientului și fă un interviu ca să înțelegi corect obiectivele spotului, necetățile și cerințele tehnice. Acestea din urmă depind de unde urmează să fie plasat produsul video final (ex: TV, Web, Cinema)

2. Cercetări și referințe

Cercetează industria din care face parte clientul, evoluția și concurenții. Analizează și determină care sunt prioritățile serviciului/produsului/mesajului promovat. Fii atent la campaniile publicitare de succes.

3. Concept

Este bine când conceptul povestește o istorie, transmite un mesaj care se bazează pe o idee creativă.

Nu este bine să dedici perioade exagerat de mari de timp pentru meditație și/sau inspirație. Riști mult când investești timp în cugetări și meditații așteptând "ideia secolului" care poate fi respinsă de client (lucrezi într-un domeniu subiectiv, nu uita)

Conceptul este format din două etape:

a. Formulează clar problema (datele inițiale le ai în informația primită din interviu și cercetări)

b. Vino cu soluții

Apoi prezintă clientului 2-3 concepte.

Citeşte în continuare...

   

Design logo. Sfaturi vitale.

Marţi, 12 Aprilie 2011

Un logo:

- este cheia succesului afacerii tale
- face vânzarea
- este mai important decât ceea ce reprezintă
- descrie afacerea

Un logo are scopul de a identifica!

Citeşte în continuare...

   

E chiar atât de greu să faci o pagină web?

Joi, 07 Aprilie 2011

Nu. Nu este. Cel puțin pentru noi. Însă durează și costă.

Ca să ai o pagină web pe... web, ai nevoie de:

Citeşte în continuare...

   

Ce am eu, clientul, de câștigat?

Marţi, 05 Aprilie 2011

Macha: A wise man once told me... there's only one rule in this world, a small question that drives all success. The more a man invests in that question, the more powerful that man will become.

Macha: Can you guess what that question is, Mr. Green?

Macha: What's in it for me?

Din filmul “Revolver”, 2005, de Guy Ritchie.

Această întrebare, mai devreme sau mai târziu, apare în mintea fiecăruia dintre noi sub diverse forme - "Care este câștigul meu?" sau "Ce am eu din asta?", etc.

Asemenea întrebări apar și în momentul în care facem o cumpărătură, alegem un produs sau serviciu. Și dacă nu găsim un răspuns convingător, atunci puțin probabil să facem cumpărătura.

Cel mai trist este faptul că în toate materialele lor publicitare majoritatea companiilor... uită de clienți. Da! Așa este! Se vorbește despre cât de puternică este compania sau despre ce valori are aceasta, uitând să menționeze despre ce concret câștigă clientul alegând produsele sau serviciile acesteia.

Citeşte în continuare...